~second tag this month~

May 31, 2009
Tag dari kak farah..huhu..soalan yg afk resah sikit nk d jawab..hu..

1.Ape perasaan anda sekarang?
boring...asyik ngadap ke keje koloh sokmo..mahu rileks sebentar

2.Saya nak makan?
saya nak makan....ayam BBQ sos BBQ ..

3.Saya tak suka?
di tinggalkn..

4.Impian saya?
nak hidup berdikari..
cari diri saya sbnr..
mahu ketengan..
ingin cari *****..

5.Haiwan yang saya tak suka?
ular....

6.Saya harapkan?
staight a dlm PMR..


7.Jika boleh putarkan masa?
ke zaman knk2 dulu..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
memegang ijazah/ade degree

hemm..dh ade suami..yayyyyyyy!!!!!hehe

sorg yg ade matlamat hidup..


9.Handphone saya adalah sebuah?
sebuah handphone yg sudh kene ptg nombor sbb lame x topup

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
b'cinta?

11.Saya suka pada?
bintang

12.Kawan-kawan saya?
b'macam2 jenis

13.Pernah dikhianati?
ya..mase kolah rendh dulu..hipokrit sungguh budak 2..


14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
biar kn die..lame2 br org tau sape sbnrnyer die

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag'..
- KAK SARAH..u r in my fist list
- kak b2..cepat2 baiki modem
- nida
- kwn ku elia

thnx for this 'awesome' tag...kak farah

2 comments:

Saya komen

Powered by Blogger.