Tag

December 03, 2010
Lama udah rasanya tak kena tag..

Nielah manusia yang bertanggungjawab men'tag' Ema...
Elia n Piqa..
Sal try jer jawab sebaik mungkin~:D


1.benda yang paling penting dalam hidup aku ialah :
-semua perkara penting,tiada benda yang tidak berguna buat hidup ema..

2.benda terakhir yang aku beli guna duit sendiri :
-HA!bekalan hidup aka makanan kat Sri Manja.Masa tu famili lain balik Perlis tinggal Ema n Kakak~

3.tempat perkahwinan dan tema :
-Aik..Asalkan Khawin tu sah sudahlah

4.adakah aku sedang bercinta :
-Tak

5.berapa lama aku akan mencinta pasangan aku :
-Abadan..Insya-Allah..(=D)

6.novel/buku/majalah yang baru aku beli :
-Diari Aneesa - bagus buku ni..suka suka suka

7.antara mak dan ayah yang mana lagi mesra :
-mak kot

8.orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup aku :
-prince aku lah ,haha - kata Elia
kata ema...Sama kot.Ha3..
Banyak lagi..tapi..biarlah rahsia

9.adakah aku basuh baju sendiri :
-Washing Machine buat

10.dimanakah tempat yang aku betul-betul nak pergi :
- Herm..Tunai Haji..harap2 secepat mungkin..Syurga...Allahu Akbar

11.pilih satu peluk/cium :
- Aik...ada orang nak buat tu ke ema ker? HA3..

12.beritahu 3 benda tentang orang yang tag aku :
sorang tu - lawak trademark dia,dia unik aka pelik skit,komplikasi hidup..
sorang lagi tu - best friend masa darjah 6,baik orangnya,dah tiada kat tepi(hu3)

13. 8 lagu yang aku suka dan selalu dengar :
- Banyakla..sorry..pakat putar jer lagu yang ada lam Komputer..Yang kenang dan selalu dengar belum ada

14.5 blogger yang dipertanggungjwbkan utk jwb tag ini :
-Fakhy
-kak bibi
-Cik Aisyah
- nak kak Sarah n kak Farah..tapi diorang sibuk SPM plak dah

siapa nak ambil tag ni,ema redha jer..ambikla..

No comments:

Saya komen

Powered by Blogger.