Doodle Ying dan Yaya

April 19, 2012

Assalamualaikum

Doodle boboiboy dulu kala..


"Hai!Nama saya Mimi..EH!nama saya Yaya.Penjual biskut terbaik dunia.Bila biskut saya nak jual balik dekat dalam TV  nie.Nak jual special untuk rakan-rakan..."

"Hai!Nama saya Ying!Pelari terbaik mengalahkan..er..siapa nama dia...OWH!BOLT.USAIN BOLT!Tak sabar nak berlari jumpa Popo dalam boboiboy.."


****

Inilah terjadi apabila terlalu kerap menonton boboiboy di kaca TV mengalahkan adik-adik sendiri..T.T
Nanti boboiboy masuk TV,kita dah sibuk di universiti

****

UPDATE 7.04 malam

Jawab juga panggilanku ini.HAK2.Status terbaru FB boboiboy

BoBoiBoy dan Budak Misteri! Bermula 27 May 2012! Ratings tertinggi pada musim pertama~ terbaek!~ 




p/s:Ambikla doodle boboiboy tu sebagai freebies kepada sesiapa nak.Kalu suka,creditla ke ema yer.Terima kasih

2 comments:

  1. ema.. comey er.. nop boleh op??

    nop amek yg doodle yaya tu ! hihihi.. omey ngat ekpom.. hehe

    ReplyDelete

Saya komen

Powered by Blogger.