15 January 2010

SEMAKAN TAWARAN KE SBP TINGKATAN 4 SESI 2010

*valid to PMR candidate 2009 only*


kalau nak check tawaran ke sbp nie link nyer



******
sudah lama menungu,akhirnya keluar jugak.
Hehuehehuehehue...
Dan keputusan yang ema dapt...


Ema tak diterima!
!!! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYY~~!!!

Maknanya kena duduk dekat tok jiring laa jawabnyer..YahOOO!!
hehe..terlebih pulak..
Nie list senarai pelajar to' jiring yg b'hasil ke SBP


Hafizi - SM sains dungun (cam xmboh g jer)
faiz hatim , muiz , apih - SBPI batu rakit (dok jadi apih nok jadi MPP.. =(
hakimi azfar - SMS seremban
rusydan aka chedan - KISAS
Aizzudin - SESTER ( ila liqo' ketue klas)
Adam - SBP kuantan
Omar - SBP temerloh ( hav a hepi journey.. =D )
akim - SMK sultan haji ahmd shah


2 la list yg b'jayer ke SBP...syukran kepada orang yang telah bertungkus lumus dan rajin menge'check' nama2 yang terpilih ni..
Pasti ramai tnyer,muslimat tak ada ker..he3..mmg tak ada seorang pun,pada awalnya..
Lama-lama,ada jugak muslimat yang diterima ke SBP dan ada yang menolak..

Ucapan ku kepada muslimin..He3
~SELAMAT JALAN~ ILA LIQO'~ GOOD LUCK~

keputusan MRSM puler akan diposkan kepada sesiapa yg berjaya sahaja
pada akhir bulan januari..

1 comment:

Anonymous said...

ermmmm....wei mcmm mne nk daftar dier ??? aku xtau la.....

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...