1 August 2012

Bila balik raya nie




Assalamualaikum!

Dan Salam Ramadhan..

Soalan cepumas kepada pelaajar-pelajar universiti.Dah beli tiket balik ke belum?!!.HIK3..Cepat-cepat la beli sebelum terlambat yer.Tapi , dalam hal balik nie.konfem korang alert ngan tiket bas nie kan..cuma malasa jer nak pergi beli.Tapi Alhamdulillah,kat UIA semua dah terurus dan tersedia.Nak balik Timur,ke Utara ker,Selatan ker,korang perlu tulis nama,bayar tiket dekat persatuan negeri masing2 dan siap!

Insya-Allah ema akan balik 13/8 malam tu.Sepatutnya,ema kena balik 14 malam sebab tak dapat pun mesej "undangan" dari persatuan nak balik ke awal ke tak,tapi roomate dapat mesej..kita pun join la!!Kata roomate,nama ema yang ke beratus2.Nak buat macam mana,lambat tempah tiket.=_=.

Mid Sem Ema insya-Allah starting next friday.Sampaila 13 haribulan.~..Cakap pasal haribulan nie.Alhamdulillah!Orang dah stat beratur panjang kat ATM tu!Bukan syukur sebab dapat beratur panjang.Syukur sebab dapat tekan punat"pengeluaran" kat bank muamalat tu.Elaun pelajar tahun pertama UIA kesemuanya dah masuk.Lambat betulkan UIA nie.Semua Uni lain dah dapat belaka.Kita jugak lama menunggu.Tapi berbaloi jugak,dapat awal nanti berboros pulak kan.Tapi dapat sekarang pun tak sure lagi sebab kat kat Hall tu ada sale baju,perhiasan  n ict.Bila dapat duit , terus masuk hall. ..pergi borong...

Group consists of these people..Half from DQ,so banyakla kakak lam group ema(tua 1 tahun),yang brothers semuanya  from DQ jugak






No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...