6 April 2010

Bad Days gone Good~ :>

Salam buat semue...
6 April 2010,

Herm...
#1 hari ku bermula dengan kesunyian...enth knaper.Ema asyik lemah kalau kesunyian.Kadang2 rasa nak balik rumah jer lepas tu kurung dalam bilik..tapi,Ema ada kawan yang prihatin..Ha3..Hari ini kami bertukar personaliti,Biasanya dia yang susah nak ceria..Ema yang tolong ceriakan dia dan kawan2 yang lain..Hari ni,dia yang tolong ceriakan Ema(walaupun dia berkeras suruh Ema senyum,sampai takut Ema..T.T )..yang sedihnya.
Ramai yang takut nak cakap ngan Ema bila Ema tak macam biasa.SEDIH sangat tak ada kawan kat tepi..Yang setia dengan EMa .Syukran..(xpi kadang2 Ema degil..So,sabarla ya wahai kawan2ku~

#2
Hari nie A.W.A.R.D. day..YAYYY~ n PIBG..ooooooo
- parents Ema x mari...
- Yes!!!KAK RABAITU aka KAK B2!akhirnya dapat jugak jumpa ngan kak B2!kembarku..he3
- Alhamdulillah..Ema telah menerima Satu notebook hitam sumbangan pihak sklh(hitam nampak menawan ...iklan syampoo )...HA3..Astaghfirullah..gurau sahaja..Ema dan kawan2 cuma menerima rezeki xdi..
- Ema kali pertama teruja mendengar ucapan dari Dif2 iaitu Timbalan pengarah tadi..Entahla knaper..
- oohh..berjumpa jugak ngan kawan2 yang pndh sklh..Apihhh~comel tie..Fizi~monyok nmpk..Huda~kekal cam biasa..iwan kecik~wakil nyer shj ader...Shahida~ x mari jugak..:(
- Cik CT..terima kasih kerana sudi menemani menjadi teman berbicara dalam dewan..Dapat jugakla ceriakan sikit hati nie..(CT n Cik syuhada memg serasi..kawan sejati..)

#3
*golek golek*
ema x nak pergi khemah..T.T..ramai kak3 F5 x nk p...
Syukriah!!E-SYA.....marila teman tidur kat musolla...
Ya Allah Ema ema......

#4
Selamat hari Jadi jugakla ke Cik Elia warga 4 Al kauthar...Hepi sweeet 16...
  • 11A+ ..insya-allah..berkat doa dan usaha cik elia..
  • pnjg umuuuuur dan dimurahkan rezeki~
  • ceria sentiasa...jangan serius face selalu..
  • nk hadiah...???xdi dh dapat dahkn RM50 yang sy bagi 2......he3
  • disayangi dan dirahmati Allah selalu....
  • jaga diri mu baik2 yer nak...
  • kalua ader maser..bolehla kiter balik sekolah rendah kiter dulu yer...P sklh rendh balik..Nak?

P/S:Ema nak golek~golek~golek~golek~golek~ atas katil...

No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...