24 April 2010

~hari coco~

Salam salam salam.....
He3..Huk3..
Bermula hari ni sampai Hari selasa..Ema men'declare'kan hari x belajar aka Hari koko..
Hari pink tak ada..
Okkla..

Sabtu,24 April
Hem..Bangun pukul 6.00.Golek2 lagi atas katil..mandi,siap diri...sarapan milo sahaja(sumue orang golek2 lagi atas katil..T.T)
6.40a.m tunggu van macam biasa...
6.45a.m tunggu van...
6.50a.m tunggu lagi van
7.00a.m pergi sekolah ngan mak..

OHH!!KENAPA HARI SABTU!!Hari ni 1st day SMKATJ mengadakan minggu koko.
Nasib baik hari ni x belajar..kalu x ema tergolek atas fakhriah lam kelas kekgi(he3..sorry fakh)
Aktiviti hari nie(HUK3..yg maner ema x tahu langsung..HUK3)
  • kitobah
  • syarahan
  • nasyid
  • hiwar
  • pertandingan poster

Ema ngan pelajar F3 ngan F4 lain kene p dewan ilmi..dengar kitobah ngan hiwar..Fakh x pasal2 nak tengok nasyid kat dewan..last2 kitorang p keluar ke dewan abbas..Aktiviti kat dewan memamng LAJUUU sangat sampai Ema terlepas dengar pasukan kuning(T.T) ngan biru bernasyid..HUHUHUHU..nak buat camner,sudah nasib diri.Dengar la rumah merah nasyid,bagus lantunan suaranyer.Saper?syahir syukri n Faiz Zuki n geng2 merah..Dengar pulak rumah hijau..O.O.Lagu tuler jer nyanyi,tapi Ema tetap setia mendengar nasyid sekolah..Tapi..Yang bermain kat fikiran ema,Kenaper vokalis utama nasyid*yg bagus2* tak masuk nasyid sekolah..Pelik2...

Dgr Hiwar....Memg sesorang sekat2 sket BA..Teringat ke Ema mase masuk riwayatul qissoh F2.(bnyak betul kenangan F2 nie)..Mmg nak ambil 1 bulan nak ngafal ke 1 cerita..Kejap sahaja mase berlalu..Masuk kelas la pastu..

Aktiviti seterusnya,poster..Yg nie blur kuaser 2 sungguh.Nak buat aper?Rupenyer kene lukis poster pertandingan pengguna 2..Lukis gapo dio?Maner la ema tau...tibe2 jer diorang suruh lukis 2..Ema hentam sahaja..Geng2 syuk memang lawak la..lukis kepala sesorg kat bumi,x pun lukis Pili air??..macam2 idea sesorang lukis..

HOORAYY!!balik awal.....

KENAPA PERJUMPAAN HABIS LAMBAT..PADAHAL XDER APA PUN YANG DISEPAKATI KAT 5AI 2!!mintak maaf,peringatan dari kak Sarah untuk marah, sebab balik lambat hari nie disebabkan perjumpaan PSS ...



*sebelah kanan nie faiz hatim buat..come kn..Laki 4AI nie rajin betul buat poster(sebahagian)..x macam kelas ema..T.T*




























*HASIL KEJE 4 AL-KAUTHAR N 4 AL-IKHLAS*









*SIKIT JER GAMBAR..KAMERA MUTU RENDAH T.T~*




*Johan Kitobah perempuan*
video

*KITOBAH KAK FADHLINA..bergegar di hujung sebab ema tergelak tgk gelagat fakh yg enth la knaper...*
p/s:Ema telah menemui suatu yang kurang menyenangkan di sekolah...Betul2 menyusahkan..
Ema larikan diri...?=(

No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...