19 September 2010

My word today!

Assalamualaikum~

HOHOHOHO
bukan santa..yang tu tak betul..yang ni betul sikit..
Fuhh~lega sekolah hari ni,boleh kata ada yang menarik..menyuramkan..menggelakkan..dan membosankan..

#1

dapat jumpa Fakhriah balik~HOORAYYY!!
dan betul2 tak betul sedikit tadi..ha3.ema tak habis cakap pasal cuti 2 minggu raya,kesian tengok fakh asyik kena dengar..(sorryy..minta ampun),sekali sekala dengar celoteh ema..tak kurangnya berita yang menyedihkan ema yang ema ceritakan kepada fakh..T.T..memang cry betul la tadi..Huk3..matang matang..ha3

# 2

Ha!yang ni ema kuasa 2 tak ingat betul.
Cg Bakar cakap dalam musolla tadi nak pi cari budak F3 yang x pergi kelas kelmarin,mikir jugak ' aish cg nie,tamboh masuk kelas ke?lepas ni Kelas BM,sanggup pulak cg pergi..'
Masa BM,nampak jugakla kelibat Seorang Cg nie yang lalu tepi kelas,Ya Allah..semangat betul cikgu ni,sampai ema pun tiba2 bulat mata semangat tengok cikgu tu..
'Cg.Bakar?biasanya tak macam tu..'
Rupanya..Cg.Harun!yang terkejutnya,dia masuk kelas Ema..
*tepuk kepala* 'Ya Allah!Cg Bakar tak mengajar dah!...'
teruk sungguh ema sampai lupa cg Harun dah gantikan Cg Bakar~

Yang Specialnya Cg Harun,masuk je kelas..
'Awok semua gi mana tadi,saya masuk tak dok orang dalam kelas..Tu saya lapor tadi gi beli nasi minyak jap..'*pegang nasi minyak 2 bungkus*
Tak masuk lagi yang specialnya..ha3..Ema dah boleh nampak satu characteristic Cg Harun yang berperwatakan guru cemerlang tu,dan memang tak sah lagi..Ch Harun memang guru CEMERLANG GEMILANG TERBILANG!
Walaupun kelas ada beberapa minit sahaja tinggal,tapi Cg memang pandai bermain dengan masa mengajar kitorang 4 kauthar,sesuatu yang sangat manfaat dan menarik..
Tengok muka cg yang semangat rasa macam tak nak lari tengok..kalu berkhayal sebentar rasa bersalah,kalau tak dengar rasa hilang..
macam satu jongkong emas lalu depan kita..pasti kita tengok..kalau tak tengok.RUGI!

#3
oh kertas periksa 0ti2,adakah Ema perlu melihat mukamu lagi..

p/s:HE3..Ema nak masak PUDING untuk jamuan Hari Raya nie..~


No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...