6 September 2010

Salam Syawal dari Terengganu



Assalamulaikum~
dan salam sayang untuk semua~
Alhamdulillah~



kita dah nak sampai ke penghujung Ramadhan..Hari ni dah masuk 27 Ramadhan
dan hari ni jugak selepas sahur ( dah pun sahur =)..famili ema angkat start berangkat pulang ke Utara nungg!!
packing belum siap lagi~tunggu baju kering..hujan malam kelmarin kan~
Insya-Allah,kalau tiada halangan kitorang angkat sampai perlis sebelum asar secepat mungkin
Dah lama tak balik kampung..macam mana yer kat sana,mesti tak berubah~
Dan ini jugak post terakhir Ema di bulan Ramadhan sebelum menjejak kaki ke bulan Syawal




erm......
Ema tak tahu dah nak cakap apa *ketuk dahi*
cuma menikmati saat terakhir bersama internet(HEHE)

(macamla tak akan jumpa lagi internet)

OKKLA..masuk selalu la bab ucapan Syawal


Selamat Hari raya maaf Zahir dan Batin!!
kepada keluarga Ema..ayah,mama,abang,kakngah,kaklang,mimi,syafiq,syahir,sofi..(ade siapa yang lagi tinggal?)
Kawan baik Ema - Nurul Fakhriah

Selamat Hari Raya..

kenalan baik ema dari sekolah Rendah sampai sekolah menengah..
Adik2 junior ku,senior2

kawan sekelas - tikah,syuk (adam dan stacy),syuhada,kinahmira,anak muridku piqa,anak ismail aka najmi,munirah,NAnanana - suryana~,kimah (hashimah - guru kim pnggl) , Cik CT,Aqilah,Fasha - sandha~,Aimie - U~,Pinah,Baya - k.berang,Syeroh,E-chah dan jugak Farah jembalang taekwando ku.~


Selamat Hari dan maaf zahir kalau Sal ni macam otak fius terbakar sikit ker,macam budak2,garang macam singa ..minta maaf,itu semua dah jadi fitrah Ema..dan kalau Sal sakitkan hati siapa,harap dapat dimaafkan


sekarang masa untuk berlepas ke Perlis~
sebelum tu......................mandi dulu...
dan.....simpan baju dalam beg..
dan...tutp komp..
dan...mandi..
betul betul mandi~

SELAMAT JALAN SEMUA~
Blog,komp,bilik,umah,peralatan rumah,Gong Badak,Terengganu~
Jumpa lagi..Adious~
dan
SELAMAT HARI RAYA~~
T^T

No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...