30 May 2012

Pinjaman Mara


Assalamualaikum


Alhamdulillah.Ema dan Besty dapat pinjaman Mara.Erm,yang ema punya dah tahu last-last week.Yang fakhriah punya dah tahu tadi.Ema dalam negara untuk bioteknologi n fakhriah pula untuk dentistry di UniKL dan sambung ke Jordan








Ema punya konfem tak pergi atas sebab-sebab tertentu.Tapi Fakhy kena la pergi.sebab konfem dapat dentistry tak macam UIA.Lagi,sebab dia nak pergi Jordan.Soo,memang konfem la dia pergi kan.Tapi fakhy baik hati nak pergi UIA untuk 1 bulan lepas tu baru pi UniKL dan go to Jordan~




6 comments:

uwmaisarah said...

Tahniah Ema!!

Ema said...

Sama - sama kak Sarah~~

Hakimah Hussin said...

korang berdua.. best of luck.. pesan dkt fakhi, jage diri molek..
i'm proud of u all :)

Ema said...

Sal gembira jer d Uia nanti ;D.Fakhy nanti jer nak pergi lain.
TQ kimah~nanti kat U pom,buat yang terbaik neh~

LIZA said...

salam akak , pinjaman mara ni ada temuduga takk ?

Ema said...

Wasalam. Dalam negara tak ada temuduga. Luar negara ada interview

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...