20 November 2010

Kesabaran menjadi tembok

blogger-emoticon.blogspot.com
Dah lama ema bersabar dengan sikap orang macama ni..
Nak di tegur..Sudah
Ulang jugak.
Dah buat lagi..
Macam tak ingat dunia..
Kalau ema buat diam,ingatkan Ema tak kisah?

SALAH

Dalam hati,ema pohon sangat orang tu berhenti b
uat macam tu..
Betul2 mengangu hidup Ema..
Siapa suka dia buat macam tu?Ema?
Sakit jiwa Ema di buatnya..
Kalau boleh nak sangat menjerit..
Nak kata..
'BOLEH TAK BERHENTI!'

blogger-emoticon.blogspot.com
Hanya Allah sahaja tahu bagaimana perasaan Ema sekarang..
Kalau boleh Ema nak sangat dia berhenti buat perbuatan tu..
menganggu rutin orang lain..
betul2 sakit hati..

Tapi..
Ada benda yang menghalang ema daripada bertindak ikut nafsu dan kemahuan sendiri..
Kesabaran ema menebal dalam hati..
Entah kenapa..
nak kata tak terdaya nak suruh dia berhenti ganggu..ema tak tahu..
Bersabar jerla..
Kadang2,benda tu sahaja yang boleh selamatkan kitorang kan..
Kasihan dekat orang tu?Kenapa?


Harap2 dia sedar2 la dengan apa di buat pun..
Hobi pun jangan lah sampai menganggu kehidupan orang lain sampai tak tahu waktu siang petang malam...
Jangan Sampai Merapi Ema Meletup Sudahla...

Ya Allah..sampai bila la Ema boleh sabar...........

p/s:Post ini hanyalah luahan Ema yang lama terpendam.Daripada melekat duduk sahaja dalam ema..eRM..]
saja2 nak tulis..sebab rutin harian sedang diganggu...Dan bini betul betul betul mengjengkelkan..T.T


No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...