Bilik akses



3:15 p.m.
Bilik Akses


aSSalamualaikum

Hello blogger..Tertarik nak tulis satu post waktu nie sebab terkenangkan memori waktu 1st time berlatih debate kat bilik ni..Bilik yang bakal menjadi sejarah.Bilik Akses~

CEPAT SUNGGUH masa berlalu..
Dekat kerusi inilah,komputer inilah dan meja inilah 1st time Ema guna untuk buat research debate..
Bila fikir balik..
BANYAK KENANGAN pahit dan manis~bersama2~

Kat bilik inilah jugak ema debate 1st time depan orang..
(HA3..ada jungle sebelah bilik akses ni)

oh..ada ucapan dari budak sebelah saya nie..

FARHAH : pastinya bilik menjadi satu sejarah yang kekal abadi dalam sanubari.Tentunya satu hari nanti saya akan menceritakan ..dok3..saya akan menangis terkenangkan kembali suka duka (berpa kali ulabng..tak yakin)...mengahrungi cabaran berdebat..dok tau  la..

~Itulah kata2 FARHAH..Debater dan juga ex musuh saya~dalam pertandingan poster..Saya benci dia..

Ok~Nak sambung berlatih..
Maroh cikgu tau saya main blogging..

p/s: Last time debate lam bilik akses nie nanti......(Kalau kalah....=.=) *farhah nangis*


No comments:

Saya komen

Powered by Blogger.