25 December 2010

My Upin n Ipin

Sementara menunggu countdown Senior Year dan Tahun baru...
Adik-adikku  dapat NEW HAIRCUT!
ha3..rambut dah panjang macam buah durian.Tajam pun macam buah durian.




Yang besar kat belakang tu,adik Ema,Syafiq.Selepas Ema,budak niela.. 7 tahun ema  mem'bongsu',
Lahir jugakla budak nie di bumi ini.Tahun depan dia masuk darjah 4.Yang seronoknya,syafiq ni dah ikut jejak kakak dia yang dah nak masuk Senior Year,jadik Pengawas pusat Sumber..^_^
Tapi Dia pakai baju hijau..T.T

Yang Depan dia..Abang Kechik nie!Yang paling riuh sekali..adik bongsu Ema..
Abang Syahir..^_^
Kena panggil Abang,kalau tak..sampai besar nanti dia berangan lagi jadi Adik..
Paling liat,paling riuh,paling banyak cakap,paling aktif,paling cergas...
YEAH!Akhirnya.......nampak jer kecik.Tapi budak ni baru nak masuk Darjah Satu tahun depan.
adik ku comel nie nak masuk sekolah baru..Mesti Riuh kelas..tak pun dia jadi macam batang kayu.Sekurang-kurangnya dia selalu senyum kalau malu pun..

Upin dan Ipin ku yang selalu buat kakak dia kusut kepala~


******
Oh!Baju dah siap!HOORAY!
kerja mak dah siap..sekarang kerja Ema pulak...
AHH~Rindu sungguh bau mesin jahit bilik ERT~



 SIAP!


7 DAYS 
FOR SENIOR YEAR





No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...