16 December 2010

Minta Maaf yer

Assalamualaikum

Ema minta maaf buat Teacher Ayu,
Ema sepatutnya go back to school today tolong teacher dengan buku Teks senior F5
Dah semangat nak balik sekolah..bila dah mandi baru mak ajak pergi Mydin beli barang sekolah
Minta Maaf cikgu..
blogger-emoticon.blogspot.com

Syuk n Tikah dah tolong cikgu..mesti riuh kat sana~
mesti bez makan nasi ayam yang cikgu nak belanja tu ^_^

Senior Form 5!!!!
SPM dah TAMAT!FIN!habis!khatam!
Sukalah senior2 kita ni, >blogger-emoticon.blogspot.com <
semua beban dah beralih jatuh ke bahu Ema n kawan2 lain pulak

Tak apa,lepas ni diorang nak kena lepas ujian memandu pulak tu
Ema tak nak ambil ujian memandu :P
ujian naik basikal pun Ema dah suka..naik basikal je..memandu nak buat apa..
suka basikal lagi~

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...