9 December 2010

Tag versi ke-2

Assalamualaikum

Ha3..tak ku sangka..ada jugak ada orang nak tag diriku ni..yang lebih mengejutkan,orang nie tengah menduduki SPM dan Ema ingatkan dia tak on internet,tak nak jugak tag orang yang off9.lepas SPM la..
Sedar2,orang ni dah tag Ema dengan tag yang memang sama juga diubahsuai sikit.. 2 kali la jugak nak jawab,ada jugak soalan baru..xperla~



1.pe bende pling penting dlm idop korunk?

2.benda terakhir korunk beli gne duit sendiri?
p/s:hampir majoriti orang mwnjawab ialah membeli top-up

3.di mana tempat korunk nak melangsungkan perkahwinan korunk dan tema perkahwinan korunk nnti?
p/s:hotel agagagaga?apa tu kak Sarah?

4.adakah korunk sedang bercinta sekarang?
TAK

5.berapa lame korunk akan mencintai kekasih korunk?
abadan

6.di mana korunk slalo jmp kekasih korunk?
tiada

7.novel/buku/majalah terakhir korunk beli?

8.apakah name penuh korunk
aik...nama penuh..mengancam betul
ISMI : Salma Malihah bt Mohammad b Omar b.....tak tahu~

9.antara mak n ayh korunk,mne yg korunk lg mesra?
mom

10.namakan orang yg betul2 korunk nk jmp dlm idop

11.adakah korunk bsuh bju sndri?
washing machine buat ...lagi~

12.di mana tempat yg korunk btol2 nk g

13.plih slah satu,peluk atau cium

14.beritahu 3 perkara tentang org yg tag korunk
-namanya sangat tonguetwisted...first time dengar - 'Ha?apa nama kak tu?'
-dia tengah SPM..perasan tak perasan tinggal 2 paper lagi...
-geng akcip ngan dia kak teepah n kak Farah..selalu nampak bersama...UUUUUUUU

15.lima benda korunk sgt syg dlm idop korunk
Okk....ambil angin jap...apa yer..dalam hidup?sayang jugak,tapi dalam hidup nie?maknanyer..tanpa benda ni,kite tak boleh hidup?bagi ema,,benda yang Ema sayang

1st - bantal wangi warna oren mak bagi masa befday 3 years ago
2nd - hadiah reward 9A's PMR ku
3rd - buku2 ku sayang...JANGAN PANGGIL EMA NERD atau BOOKWORM!!awas!
4th - Dear family and friends
5th- memori

16.lima lagu korunk suke n slalo dgr

17.bile tarikh lahir korunk n korunk smbut besday kt mana thn lps?
14 OGOS 1994...kalau tak silap..tahun lepas...............Kat Umah jer~

18.tujuh org blogger korunk nak tag
I'm a great person so I don't want to tag anyone more for now~But I will take this to anyone I want eventhough they already answers some of the questions like me

  1. fakhriah - yang nie semua tag bagi lom jawab lagi
  2. piqa
  3. fatin
  4. fini
  5. aisyah
  6. hannah
  7. kak b2

19.cerita sikit psl blogger pertama korunk tag
Blogger pertama nie..Usah dikatakan lagi..
Ada orang kata...kalau ada Salma adalah orang ni kat tepi..ha3..
Cik Matang kita sorang ni memang susah ni nak dikawal,ada jer hilang pergi lain
suka pergi tempat Ema tak suka pergi =)
Sama muka ngan Kak Ina~
Orang paling cute lam kelas~
nie sayang sangat kredit telefon rumah dia nak telefon orang cuti sekolah ni pun tak nak..
DIA BEST FRIEND EMA MASA SEKOLAH MENENGAH!!

2 comments:

uwmaisarah said...

haha,susah sangat ke nak sebut nama kak sarah? haha

Ema said...

First time memang susah ler...
tengok nama kat name tag..
Ema dahla rabun...
nak sebut dari jauh pun dah pening..
putar belit lidah..

Sekarang dah ok dah~

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...