2 February 2011

Merentas Desa 2011

Assalamualaikum

WARNING!
THIS POST DOES NOT HAVE ANY PICTURES!

Alhamdulillah,pada hari ini berlangsung jugak kejohanan merentas desa SMKA Tok Jiring 2011,yang specialnya,pelajar perempuan dapat berlari dan memecah tradisi (dulu,asyik senamrobik jer...)

Pendekkan cerita - he3..Ema slowla sikit masa merentas desa tadi berbanding masa latihan.Mungkin tak ada fakhriah untuk push Ema untuk berlari.Atau ema yang tak nak lari..Majoriti berjalan jer~menikmati pemandangan(alasan)~

BRUTAL!
bahasa sopannya,kurang menyenangkan
Macam2 kisah yang terselit di sebalik kejohanan ni..
yang kurang sedap mata memandang dan menyedihkan,
accident yang berlaku kat dalam kawasan sekolah
masa cg baru jer lepaskan eplajar perempuan,dah ada dah accident
yang paling menyedihkan dan memang Ema tak berpuas HATII!!

Isu kemenangan perempuan P1 - Sekolah Menengah Atas
Kesalahan yang diambil ringan..
sehinggakan kawan Ema yang sepatutnya dapat no.1 ni tersalah jalan..
kenapa?sebab tak ada orang jaga checkpoint dekat satu persimpangan ni
Nak buat macam mana,dia tu orang kuat taekwando n silat
berlari suatu kebiasaan buat diorang..
dah lari laju,tak ada orang jaga kat persimpangan pulak...tersalahlah jalan 
Akhirnya,orang lain dapat no.1 dan dia ketinggalan di belakang
Alhamdulillah,dia masih TOP 20
Tapi,Ema memang tak berpuas hati...
Dengar jugakla cerita kurang enak yang lain yang menyebabkan kawan Ema ni tak diterima no.1
Dah nak menang,semua peluang diambil sampai tak ingat dunia

Tak apa,sekurang2nya dia boleh TOP20 ..
Ema?.............hahahaha..
Lambat la~berjalan manjang...TAPI!ema dapat  menyumbangkan mata untuk rumah Khalid Al-Walid..
walaupun kuning No.3,kau tetap di hatiku~KUNING!


*********************

Ema masuk kelas 3 kauthar tadi,
saja2..bosan tunggu pukul 1.15 p.m.
Nostalgic sangat duduk lam kelas tu..
Ingat pengalaman duduk dekat kelas tu 2 tahun lepas
~rindu sangat sangat sangat~
duduk kat sit ema dulu2....nak duduk lama,tapi,takut ada orang hambat keluar  T.T
dekat papan putih kelas 2 ada tulis pasal -arahan wajib membayar yuran kelas-..hoho
Penuh dengan ayat hiperbola yang menyakat arahan tu..
teringat pulak ke Syukriah..


Balik sekolah,pergi ambil adik kat sekolah ,sekolah rendah  Ema dulu..mak tengah mesyuarat..
Lama betul tak pergi sane
Teringin nak masuk kelas 6 Abbas..
Elia..mana ya ni..hu3
Sempat jugak jumpa Cg Hasnah..
Ch Hasnah buat2 tak kenal ke Ema..aiyoo
Ema pulak tak dah ingat muka Cg Zawizah..hu2


p/s:Buat adik Ili Jasmin yang akan ke SBPI dan adik Farah pulak yang akan ke IQ..today is their last day at schoo..My wish.Selamat Berjaya~May Allah Always Be With You~

2 comments:

al_hakim said...

haha..kene berlatih lagi tu..ptg2 joging ngan sy k..=P

Ema said...

Aduh...
jogging..
xper la,ema suka naik basikal lagi~
nak p jogging?
Kat mana~

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...