10 June 2011

Pesta Buku

aAssamualaikum

SCORE!!!!

dapat pergi pesta buku kali ke-2 cuti nie~
Kali nie,free sikit.Boleh melencong sini sana macam lipas kudung nak cari buku

Pagi tadi PSS pergi Pesa Buku kat TTC ngan Van sekolah.Tak ramai pon g.Majoriti ataupun nak kata..semuanya perempuan,sorang laki - anak Cg Siti

SERANGZ!!!!!!!!!
T.T
sedisnya,gerai PTS TAK ADA!
tapi,jumpa buku PTS kat tempat lain.Tak apalah.Asalkan boleh beli sudahla..
Yang pasti,buku cerita mestilah banyak,buku akademik.....1 JER~

ni buku yang Ema beli


Ema perlukan seorang "putera makhota" sebab tulah beli buku nie~~hak3..saje jer..Ema single sokmo!~

Ambik!!Buku Sherlock Holmes lagi!
Tapi series ah,berbaloi beli buku nie daripada beli yang terbitan pts.
Yang PTS tu ada 4 kes(bab),130+ muka surat  harganya RM 17.
Yang nie ada kat 30 - 40 kes,1000+ muka surat.BI pulak tu.Nak tahu harganya?
selepas diskaun 10%  = RM26.90

Cinderella oh rapunzel oh sleeping beauty..kenapa salma?
Takder kisah lain ko nak beli..Takkan sebab kulit pink?
cover come mungkin antara sebabnya,sebab lain....dah ema nak beli..^_^


dan sebuah buku Kimia..revision visual.Penerangan bergambar.Hati terbelah dua nak beli subjek kimia atau fizik (mahal jugak harganya,nak simpan duit nak belik buku mak suruh)..last2,ambik buku kimia




p/s: Nak basuh tangan pulak deh.Taip laptop nie dengan tangan kotor disebabkan krayon nie..Terlebih efektif krayon bancho ni sampai lekat tangan.Tak habis lagi kaler poster kepenggnuaan nie.Comot pulak..T.T

No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...