5 June 2011

Hollidays Alert


Assalamualaikum

Sahaja nak haba' buat kawan2 ku SPM sekalian.Yang asyik2 sokmo2 on9 tu.Dan buat siapa yang tak pernah se"syok"  online  seperti cuti nie,rajin2 la "check" markah secara on9

YUP!markah SPM mid-year anda..

Entah kenapa,ema tibe2 jer nak bukak e-pantau.Mana tahu,kot2 dah ada markah ..EISH,sah dah ada markah.Markah terbaru yang kitorang tak tahu.Kawan2 ikhlas dah bukak belaka dah e-pantau?Mesti dah tahu markah PQS kan?

Alhamdulillah.Markah korang memang gempak la PQS!!
(ramai orang tak "puas hati" sebab ema ada sebilangan besar IC diorang~~senangla nak check markah kawan2 lain~)



WOW!nie bukan markah Ema yer.Baguih tak kawan ema nie.
Kejut tengok Markah yer..Bagus2!keep it up!

PQS jer ada baru.Kelas lain ada yang kosong lagi.Cikgu dia tak insert markah lagi tu.
So,korang kena la rajin tengok e-pantau tu yer~~



No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...