24 June 2011

Halusinasi?

Assalamualaikum

Pernah anda terfikir kenangan masa kechik2 dulu?
Pernah?

Pernah anda rasa anda me"rasai" dan melalui satu memori yang membayangi hidup anda sehingga sekarang..

Kenangan masa kechik2 memang samar.
Tapi,kalau memori tu penting,sangat penting dan bermakna (macam sejarah T1 pulak..betulla tu..)
anda tak akan lupakan..
sehingga sekarang..

Ema halusinasi ke masa kechik?
melihat perkara yang....pelik....AHHHHH!!!!!!!!!!!!!!



sampai sekarang cebisan memori tu masih lagi  membayangi hidup ema..
apa yang ema lihat..
betul ke apa yang ema lihat..
atau,ema tak sihat ..atau mungkin sedang bermimpi..
tapi,sukar untuk percaya yang ema mimpi..sebab ema rasa bukan mimpi..


secret is meant to be kept...............


3 comments:

eclipsesweet said...

hah?? seramnya..

apakah yang ema nampak tu?? ^_^

Ema said...

sesuatu yang sukar sukar sekali untuk diungkapkan...
kebenaran atau tidak..
ema tak tahu...
yang pasti..ema seperti lihat sebuah cermin..di masa hadapan.

Ok~~~

secret is meant to be kept~

p/s:Nak panggil salma kat sini pun tak apa..Ema tu,umpamanya nama pena ICT jer~

eclipsesweet said...

sebuah cermin di masa hadapan?? wow... menarik er... nak tengok jugak ase.. hihi..

okeh.. tq sebab sudi kabo ke fizah ney.. hihi... ^_^

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...