21 January 2011

Report!!

Assalamualaikum


Hari weekend.Nothing is better than couples a day off from school.Akibat dari sudah lama tak berlari dan tak pernah merentas desa,Ema kena kurang berjalan.Otot dah kejang.Tapi bagus!Dapat jugak Ema ajdi FIT!!! di bahagian Kaki~

Alhamdulillah,homework tak bergolek-golek cuti nie,melainkan anda seorang penangguh kerja!Oleh sebab tu~Ema banyak 'bermain' hari ni..HOHOHO..Esok nak kena pergi sekolah pulak..Nak cat kelas!Macam tahun lepas..Mungkin PINK jugak..macam tahun lepas.Cuma tahun ni dapat makan nasi beriani Ustazah Kembang~

Maklumat terbaru mengenai TOV SPM..
TEMPOH : 1 minggu
MASA     : 6/2/11
SUBJEK  : BI,MM,AMM,BA (yang dikonfem)

4/2/11 sambut hari jadi Syafiq..masa tu jugak nak pergi Gambang.Kaklong nak khawin..Ema bila niee~
HAK2
calon belum jumpa...........kalau beritahu kawan Ema,SAH diorang 'luga'...
Ema betul2 terrible lam bab2 bahasa Ganu ni,apatah lagi nak ingat tempat ..
Ema salah sebut 'betat(?) ke fakhriah,padahal Ema nak sebut 'jetat' 

Ema         : Tengok tak Cg Rohaya masa Sal beritahu nak jadi _____,BETAT CIKGU!
Fakhriah  : ?????????
-kadang2 Ema tak tahu apa yang cakap menggunakan bahasa terengganu nie,(betul ke 'jetat' istilah sesuai?) -

DAN 4 Februari jugakla Hari Jadi Cik CT n AI...Zuddinn

Cg Rafi dah bagi dua tawaran kepada kelas 5AI..memang kelas ikhlas ni banyak advantagenya...
Tawaran pertama : nak bawak 10 orang ke.....ke...tak ingatla..lama g..25 nie
Tawaran kedua    : 5 orang untuk pergi seminar kerjaya dari pagi sampai petang hari selasa,rabu dan khamis..

Tawaran pertama except,sebab tak lama,sehari je tu..yang kedua tu buat hal.Cik Piqa syok nak pi..nak 'hasut' ema p,tapi buat dunno jer..tak terasa nak p

Uyah tak datang kelmarin..dah sms,tak jawab.Sihat ke tak Cik uyah tu..OHH..teringat masa berlari baru2 nie..
Uyah dah kata nak berlari ngan Ema,Terasa Bersalah pulak tinggal Uyah kat belakng masa latihan merentas desa baru ni..Nak berlumaba dengan Fakhriah punya pasal,tengok belakang.Uyah takder............
HARAP2 tak jatuh sakit..Qilah Amin dah demam,tepi dia Uyah- tak mari kelmarin,tepi uyah..Ema....Harap2 Ema bukan THE NEXT CHOOSEN ONE!...AMIIIINNNN!!!!!
KALAU EMA SAKIT,FAKHRIAH PUN KENA JOIN!!!!!!!~fakhriah duk tepi Ema~nak jimat  masa~kita jatuh sakit sama2 deh~

Aish!Apa punya kawan daa.......


p/s: I'M NOT LITTLE CHILD ANYMORE!!!!Ema bukan budak kechik!!



No comments:

Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...